18 May 2013

Artikel Minggu Ini

Posted by Unknown at 10:51 PM
Kurang seminggu lagi lomba blog LuVe Litee akan berakhir. Tepatnya tanggal 27 Mei 2013 nanti. Menang ataupun tidak, saya  mendapat banyak pelajaran. Saya baru mengerti manfaat ice cream 100%non dairy milk, cokelat, raspberry-rosella, dan green tea. Selain itu, saya juga banyak meng-improve kemampuan menulis dan mencari berita saya.
Ehm, jikalau saya nanti menang, saya berencana untuk membuat giveaway kecil-kecil di blog ini dengan budget kurang lebih IDR300.000. Semoga bisa terlaksana. Amin.
Oke, terima kasih bagi teman-teman yang sudah semapat mampir, membaca, dan mengomentari blog saya. Hehehe. TERIMA KASIH BANYAK ya.
Barusan saya melihat-lihat facebook dan menemukan gambar ini di salah satu fan page. Mirip sekali dengan nama blog ini :
Hahaha, mirip kan? hanya berbeda urutannya.
Okay, sekian postingan saya hari ini. Good luck for all the contestan LuVe Litee blog competition. I love ice cream, and I love Luve Litee, 100%non dairy milk ice cream!

5 comments:

Unknown on May 19, 2013 at 4:48 AM said...

Hi there :)

You are invited to join my giveaway to win one imported Korean Exquisite Fashion Watch in Turquoise on my blog :

http://www.cliche-au-lait.com/2013/05/my-first-international-giveaway.html

XOXO, <3

Eshna on May 20, 2013 at 10:19 PM said...

Lol. I love ice cream too. Thanks for the info about the giveaway.

I invite you to join International Giveaway from OASAP on my blog.

Inge Lakawa on May 22, 2013 at 9:16 AM said...

semoga kamu menang >,<

thanks for joining Dskon.com giveaway :)
Invite you to join my Oasap.com giveaway
http://luchluchcraft.blogspot.com/2013/05/oasap-giveaway.html
Hope you can join. Thank you :)

Anna Moore on May 23, 2013 at 12:52 AM said...

I kindly invite u to join Oasap giveaway! Just 3 simple rules! Hope to see u on
http://mooreann.blogspot.com/2013/05/oasap-giveaway-clothes-hunting.html
All the best!

Unknown on May 24, 2013 at 6:11 AM said...

Thank you for visiting, commenting, and giveaway information. I will join it one by one right away!

Post a Comment

 

Love, Live, Laugh Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos